Äventyrs Fredag 2 Gbg-Kungsbacka på moppe!

Halloj ! Ett nytt avsnitt av fredags äventyr. Denne gången tar vi moppen från Västra frölunda till Gunkgsbacka via Sverigeleden/kattegattleden . Vi får uppleva härliga miljöer och riktigt go moppe körning, denna sträckan är svårslagen på moppe tycker jag. Häng med på en go tur! Ha det gött / Linkansson