Moppen till en Ö- Nattkörning - Problem - Hinner jag fram??

(OBS !Thumbnailen är AI genererad och kan skilja sig från verkligheten) Tjenare. Idag blir det en liten vlogg, ni får hänga med mig en Fredag när jag tar moppen ut till en Ö för att jobba kväll , sedan för att åka hem mitt i natten. Givetvis dyker det upp hinder och problem på vägen.. Kommer jag fram och tillbaka eller blir jag fast ute i natten? Tack för att ni kollar , Ni är Bäst!! Linkansson