Moppen till en Ö- Nattkörning - Problem - Hinner jag fram??
(OBS !Thumbnailen är AI genererad och kan skilja sig från verkligheten) Tjenare. Idag blir det en liten vlogg, ni får hänga med mig en Fredag när jag tar moppen ut till en Ö för att jobba kväll , sedan för att åka hem mitt i natten. Givetvis dyker det upp hinder och problem på vägen.. Kommer jag fram och tillbaka eller blir jag fast ute i natten? Tack för att ni kollar , Ni är Bäst!! Linkansson

▶︎
1 liter i tanken - Hur långt kommer jag ?

▶︎
Äventyrs Fredag 2 Gbg-Kungsbacka på moppe!

▶︎
H D Superglide blinkers fram.

▶︎
Nopein suomalainen ajoi alle 8 tuntiin, hitaimmilla kesti noin 20 tuntia. Kumpi kärsi enemmän?

▶︎
20 Times When Animals Reunited With Owners After Years Make You Cry in a Special Way 2025 #23

▶︎
Bygger om en Puch Korado

▶︎
MOUNTAIN OF HELL 2026 🏆 WINNING RUN - FULL BATTLE POV

▶︎
People Who Messed With The Royal Guard and Regretted It!

▶︎
Great idea! A chainsaw bike that will blow your mind

▶︎
10 Militärprylar du MÅSTE köpa först (undvik dyra misstag)

▶︎
Hur har man råd att köpa så här många bilar? Den frågan svarar vi på idag!

▶︎
14 timmar på moped ! Göteborg-Halmstad Tur & Retur

▶︎
AVGASSYSTEM FRÅN TEMU – Fungerar det?

▶︎
Espoo - Savonlinna bikepacking kokeilu, joka päättyi Juvalle

▶︎
Återbesöket hos samlaren P-O Åberg

▶︎
Unbelievable Smart Worker & Hilarious Fails | Construction Compilation #7 #adamrose #smartworkers

▶︎
VM i motocross från Västerås 1993

▶︎
Krånglar Förgasaren?🤔

▶︎
Hade jag vetat hade jag inte köpt traktorn...

▶︎
