Äventyrs Fredag - Moppe i Göteborg City

Tjena Gänget ! Här kommer ett nytt avsnitt av Äventyrs Fredag, vi startar vid Masthuggs kyrkan och åker lite moppe i Götbeorg Centrum. Hoppas ni gillar den ! Ha det gött ! /linkansson