Terhi & Johnson ensikaste - Kelluuko, kulkeeko ja mitä seuraavaksi?

Terhin ja Johnsonin pyhä liitto, aika laskea vene veteen ja todeta se vesikelpoiseksi! Pinnalla pysyttiin, venepaikalle päästiin ja Johnson toimi kohtalaisesti koko matkan. Matka vesillä alkoi Johnsonin oikuttelulla mutta tilanne parani ja lopulta lääkkeet senkin oireiluun löytyi sieltä mistä olettaa saattaa. Ensimmäisen 50 metrin jälkeen oli kyllä selvää että tehoa tämä vene kaipaa pereensä enemmän! Eiköhän me jotain painavampaa tuohon perään vielä alkukesän aikana löydetä! Ilman vaurioitakaan ei lopulta säästytty. --------------------------------------------------------------------------- Yhteydenotot ja yhteistyöpyynnöt ➜ Email: [email protected] --------------------------------------------------------------------------- #moottorivene #veneily #projekti