Uimassa Apian rannassa ☀️

Viime viikkoina olemme käyneet uimassa Apian rannassa melkein joka ikinen päivä! Jännittävää ajatella että pappa on melkein 90 vuotias ja käy joka päivä järvessä! Aika ihailtavaa, eikö olekin? Oletteko te uineet tänä kesänä? Nautitteko tekin helteistä? ☀️ Toinen kappale: Calm and Peaceful – Lesfm