Vettähän se vain on - Ongelmajäte vai hyvä pikkuvene?

Tässä videossa ollaan päästy jo siihen pisteeseen että on aika alkaa kuivattelemaan terhiä ja aika paljonhan sitä vettä on sieltä tullutkin. Kokeillaan ja pohditaan jälleen eri keinoja millä tämä saadaan kuivaksi. Vielä en ole kerennyt tehdä tilausta terhiin tarvittavista osista mutta sentään Johnsonin osia on saapunut. Maltti on valttia ja nyt on vain odoteltava ja maltettava kuivata terhiä ilman että aiheutetaan sille lisävaurioita. --------------------------------------------------------------------------- Yhteydenotot ja yhteistyöpyynnöt ➜ Email: [email protected] --------------------------------------------------------------------------- #moottorivene #veneily #projekti