Dwars: waarom staan er geen vrouwen op verkeersborden?

Hanna is 10 en woont in Zwolle. Als ze naar school fietst, komt ze langs twee verkeersborden. Daar viel haar iets op: op die borden staan alleen mannelijke poppetjes. Het lijkt haar leuk als er ook af en toe vrouwen en meisjes op staan. Vragen, tips of ideeën? Stuur ons een e-mail op [email protected] Abonneer op ons kanaal:    / jeugdjournaal   Meer NOS Jeugdjournaal? Je kunt ons ook vinden op: Instagram:   / nosjeugdjournaal   Site: http://www.jeugdjournaal.nl/ App: http://www.jeugdjournaal.nl/app