Dwars: Saar voelt zich onveilig in stadspark

Saar van 11 laat graag haar hondje uit in het park bij haar in de buurt. Maar dat park vindt ze eigenlijk niet fijn. Het park is best wel vies en er lopen soms rare mensen rond. Dat zit haar behoorlijk dwars. #park #Haarlem #Dwars Vragen, tips of ideeën? Stuur ons een e-mail op [email protected] Abonneer op ons kanaal:    / jeugdjournaal   Meer NOS Jeugdjournaal? Je kunt ons ook vinden op: Instagram:   / nosjeugdjournaal   Site: http://www.jeugdjournaal.nl/ App: http://www.jeugdjournaal.nl/app