Dwars: meiden willen appen met 112

Wat doe je als er een ongeluk gebeurt? Dan bel je natuurlijk 112. Maar dat alarmnummer kan je niet appen of sms'en. En dat zit Milou, Cathelijne en Juliëtte dwars. Zij zouden zich veiliger voelen als dat wel kan. Samen met Laura gaan de meiden naar de politie. ------------------------------------------------------------------------------------------------ Vragen, tips of ideeën? Stuur ons een e-mail op [email protected] Abonneer op ons kanaal:    / jeugdjournaal   Meer NOS Jeugdjournaal? Je kunt ons ook vinden op: Instagram:   / nosjeugdjournaal   Site: http://www.jeugdjournaal.nl/ App: http://www.jeugdjournaal.nl/app