Dwars: meiden willen appen met 112
Wat doe je als er een ongeluk gebeurt? Dan bel je natuurlijk 112. Maar dat alarmnummer kan je niet appen of sms'en. En dat zit Milou, Cathelijne en Juliëtte dwars. Zij zouden zich veiliger voelen als dat wel kan. Samen met Laura gaan de meiden naar de politie. ------------------------------------------------------------------------------------------------ Vragen, tips of ideeën? Stuur ons een e-mail op [email protected] Abonneer op ons kanaal: / jeugdjournaal Meer NOS Jeugdjournaal? Je kunt ons ook vinden op: Instagram: / nosjeugdjournaal Site: http://www.jeugdjournaal.nl/ App: http://www.jeugdjournaal.nl/app

▶︎
Dwars: Betaald parkeren bij het ziekenhuis?!

▶︎
Meisje belt doodsbang 112 vanuit kledingkast | Echte Politieverhalen | #1

▶︎
Man mishandeld en bijna ontvoerd | Team West

▶︎
Dwars: Saar voelt zich onveilig in stadspark

▶︎
Een dag in mijn leven als imker. 🐝 Een kijkje in de bijenkast!

▶︎
MARCEL BEDREIGDE en BESTAL zijn OUDERS | De Verandering

▶︎
Dwars: Kinderen met een beperking vaak uitgelachen

▶︎
Dwars: Thomas baalt van dure treinkaartjes

▶︎
Dwars: Kinderen op Ameland willen een hockeyveld

▶︎
Dwars: Meija vindt het raar dat vleesvervangers zo duur zijn

▶︎
Dwars: Senna baalt dat ze nog niet mag werken

▶︎
Fender baalt van opmerkingen over zijn brandwonden

▶︎
Dwars: Pina en Jasmijn balen van héél korte broeken

▶︎
Dwars: Oma van Jayna valt over losliggende stoeptegels

▶︎
Dwars: Aukje is boos op de organisatie van het Tina-festival

▶︎
Dwars: Kinderen hebben ruzie over boomhut

▶︎
Dwars: Maureen baalt van enge reclames op YouTube

▶︎
Dwars: tweeling wil naar dezelfde middelbare school

▶︎
Dwars: Tess heeft schoenmaat 44 en dat is lastig

▶︎
