C14 Tunnelbana 1307 från Mörby centrum till Östermalmstorg

Ja, här fick jag en åktur med C14 från Mörby centrum till Östermalmstorg. Jag kommer att sakna C14 eftersom dem här vagnarna tillsammans med C15 i tunnelbanan kommer att försvinna... :(