C14 Tunnelbana - Östermalmstorg & T-Centralen

Åker med en C14 till Centralen, inte så mycket mer att säga. Filmat i oktober. Kamera: Eos 700d Mikrofon på kamera: Stereo VideoMic Pro Kommer lägga ut filmer igen ett tag framöver då jag har bättre utrustning nu.