Willem en Maxima in Diepenheim 2001

Met deze videomontage uit mijn videoarchief neem ik u mee naar het jaar 2001, meer dan twintig jaar terug in de tijd. Het zwaaimoment naar Willem Alexander en Maxima in Diepenheim zo werd het verwoord in TC Tubantia destijds. Er kwamen honderden of misschien wel duizenden mensen jong en oud uit heel Nederland naar Diepenheim om deze dag te beleven. Met een aantal vrijwilligers van Reggestad TV mochten ook wij opnamen maken van het bezoek in Diepenheim van Willem en Maxima. Naast de filmploegen van Oost, de NOS en nog vele andere fotografen stonden wij op een huishoudtrapje in het vak voor de cameraploegen en fotografen. De beelden die er gemaakt zijn spreken voor zich, voor mij een dag om nooit te vergeten.