Documentaire: De Oorlog

In november is het 70 jaar geleden dat de regio Peel en Maas werd bevrijd van de bezetters. Daarmee kwam voor onze regio een einde aan de Tweede Wereldoorlog. Hilde Schiphouwer en Bart Nelissen spraken met overlevenden en direct betrokkenen over deze periode en verwerkten deze verhalen in twee documentaires: 'De Oorlog' en 'De Bevrijding'.