Koning: 'Mijn baard is nogal kriebelig'

Er is de afgelopen tijd veel over gepraat: de baard van koning Willem-Alexander. Maar tijdens een bezoek aan India heeft het koningspaar er voor het eerst zelf iets over gezegd. De koning vindt de baard nog wel kriebelen. Maar Máxima vindt de baard mooi staan. #Jeugdjournaal #WillemAlexander #India Vragen, tips of ideeën? Stuur ons een e-mail op [email protected] Abonneer op ons kanaal:    / jeugdjournaal   Meer NOS Jeugdjournaal? Je kunt ons ook vinden op: Instagram:   / nosjeugdjournaal   Site: http://www.jeugdjournaal.nl/ App: http://www.jeugdjournaal.nl/app