Sommerturen 2026 er i gang

Vi er godt i gang med årets sommertur som denne gangen går ned svenskysten, over til Læsø og Anholt før vi ender opp i Aarhus på arrangementet Nordisk Skutetreff. Denne første delen går fra Larvik til Verdens Ende. Her ble vi overrasket av heftig vær med lyn og torden. Det ble en overnatting på Verdens ende før vi fortsatte over til Strømstad for litt bunkring av diverse saker. Turen gikk videre fra Strømstad til Bovallstrand, videre gjennom Sotenkanalen og ned til Gullholmen før vi fortsatte videre til Asperø utenfor Gøteborg for feiring av midtsommar. Og for en flott tur vi har hatt så langt.......