STOCKHOLM MARATHON 2026, JAG GJODE DET MED TYP-1 DIABETES!

Mitt officiella marathon och det var ingen lek!! Värme, krampkalas och psykos! Men vi tog oss in i mål trots allt! Blodsockret låg perfekt hela rutten och bara det är en seger! #diabeteslöparen #diabetesawareness #stockholmmaraton #strava #löpning #typ1diabetes #diabetesawareness