Rowwen Hèze - De Peel In Brand | live in Muziekcafé

‘De Peel In Brand’ gaat over het perspectief van een klein jongetje dat vanuit zijn raam de wereld probeert te begrijpen. Rowwen Hèze speelde het live op ‪@Radio2nl‬ . 🔥 #RowwenHèze #Muziekcafé Muziekcafé hoor je iedere zaterdag tussen 16.00 en 18.00 uur op NPO Radio 2. Check de aankondigingen op onze site: http://nporadio2.nl/muziekcafé​ Abonneer je op ons YouTube-kanaal:    / muziekcafe​   Like ons op Facebook:   / avrotrosmuziekcafe​   Volg ons op Twitter:   / muziekcafe_​   Volg ons op Instagram   / muziekcafe​   Abonneer je nu op het kanaal van NPO Radio 2 en blijf op de hoogte van onze leukste video's! Volg NPO Radio 2 ook op: Facebook:   / nporadio2   Instagram:   / nporadio2   Twitter:   / nporadio2​   Spotify: https://open.spotify.com/user/radio2nl