Heideroosjes - De Peel In Brand

verassingsconcert 2010 van Rowwen Heze in de Brabant Hallen Alhoewel ze een sabbatical houden van één jaar ,treden de Heideroosjes namens het management van Rowwen Heze toch nog op. Hierbij spelen ze een eigen versie van het nummer "De peel in brand" ,origineel van Rowwen Heze Via de Limburgse omroep L1