Vlog - Til DM med Vejle CK

I sidste uge blev der kørt Danmarksmesterskaberne. Jeg sad i servicebilen for Vejle CK, og endte på de helt billige rækker, som 2. sidste bil i kortegen. DM er dog fantastisk, og selvom det ikke gik helt som håbet, med flere gennemførende, så var det stadig en god dag. -- Husk at like, abonnere, og dele mine videoer, så kanalen kan vokse. Tak for jeres hjælp :) Samarbejdspartnere 2024: FUSION - www.fusion.dk Energidepotet - https://energidepotet.dk Social media: www.cyclinguniverse.dk   / cyclinguniverse.dk     / strava     / cyclinguniverse.dk