REVANCHE | Danmarksmesterskabet på den halve distance! | Køge Jernmand 2026

Det er blevet tid til REVANCHE! Revanche for sidste års fadæse til Køge Jernmand, hvor jeg måtte udgå på grund af kulden. I år lover jeg at jeg ikke begår samme fejl igen, men til gengæld er min form ikke hvor jeg havde håbet den ville være. I denne video kan du se mig deltage i Køge Jernmand 2026: Danmarksmesterskabet på den halve jernmand. Tusind tak til Køge Jernmand for invitationen og for lån af videoklips vist i denne video. Og tusind tak til dig fordi du ser med! Der skal lyde en stor tak til mine samarbejdspartnere: HOKA: https://www.hoka.com/en Ishøj Svømmehal: https://ishojsvommehal.dk/ SIROKO: https://srko.co/triatleten (Spar 10% med koden "TRIATLETEN") BiSaddle: https://bisaddle.com/TRIATLETEN (Spar 20% med koden "TRIATLETEN") NORD AERO: https://www.nord-aero.com/ (Spar 20% med koden "TRIATLETEN") - 🔔 Subscribe til Triatleten:    / @triatletens   📷 Instagram:   / triatletens   🟧 Strava:   / strava   #køgejernmand #danmarksmesterskab #triatlon #ironman #swimbikerun #tri #swim #bike #run #løb #training #cykel #træning #workout #running #race #triatlet #triatleten #triathlon #køge #jernmand #halvjernmand