Stålormen gennem Nørreport Station d. 12.12.2006 kl. 19:54

En af de sidste ture med "Stålormen" fra Frederiksværk, inden ruten blev indstillet. Toget kørte gennem S-banens spor på Boulevardbanen. Det var et herligt afbræk i monotonien af ens S-tog, når et par MX'ere væltede forbi med stål i lange baner.