Stålormen gennem Nørreport Station d. 12.12.2006 kl. 19:54
En af de sidste ture med "Stålormen" fra Frederiksværk, inden ruten blev indstillet. Toget kørte gennem S-banens spor på Boulevardbanen. Det var et herligt afbræk i monotonien af ens S-tog, når et par MX'ere væltede forbi med stål i lange baner.

▶︎
Afsked med 2. generations S-tog

▶︎
Denmark, Copenhagen, train ride from Østerport to Nørreport, 1X elevator
![[Full HD] Train departing at Nørreport Station, Denmark](https://i.ytimg.com/vi/Eoj3d-8eh7A/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEjCNACELwBSFryq4qpAxUIARUAAAAAGAElAADIQj0AgKJDeAE=&rs=AOn4CLAQrZEQNJnprpk2G7D4hM0zejBPAw)
▶︎
[Full HD] Train departing at Nørreport Station, Denmark

▶︎
Tog på Roskilde station / Trains at Roskilde station (27/07/2024)

▶︎
Nørreport Station (del 1)

▶︎
Nørreport Tunnelstation: 1989 Diesel IC3 train departure

▶︎
Fra model til S-tog

▶︎
DSB's new IC5: Test run with double train set

▶︎
Hobro - Aalborg ICLyn 24. maj 2026

▶︎
Turen til Nørreport og Østerport med s-toget og Kigger på togene også slutter videoen med fyrværkeri

▶︎
Førerrumstur Gilleleje - Helsingør og retur

▶︎
Tog i Nørreport del 1 | Train in Nørreport part 1

▶︎
S-TOG PÅ VESTERPORT STATION

▶︎
DSB EB + Double-decker carriages - Driver's cabin video - Copenhagen-Køge-Næstved

▶︎
Klampenborg Station

▶︎
Scenes from the Copenhagen S-tog System (DSB)

▶︎
Rangering + diverse tog ved Østerport station 1996

▶︎
DSB MF - Driver's cabin video - Copenhagen-Nykøbing Falster

▶︎
S-toget Høje Taastrup (vendespor) til Farum.

▶︎
