Süleyman Şahintürk “Beste” P.S.Abdal “ HAK BİZİ YOKTAN VAR ETTİ ŞÜKÜR YOKTAN VARA GELDİK “ #shorts

Söz: PİR SULTAN ABDAL ( Kuddise sırruh ) Beste süleyman şahintürk Hak bizi yoktan var etti Şükür yoktan vara geldim Yedi kat Arşta asılı Kandildeki nura geldim Eyyub ile ten erittim Lâl'ü mercan gevher tuttum Vuslat ile taş arıttım Ben bu yolu süregeldim Yunus'la ummana daldım Kırk gün balık ile kaldım Davud'la demirci oldum Örse çekiç çalageldim Sahâbelere uğradım Kudret lokmasını yedim Er bir dedim Hak bir dedim Bini sıdım bire geldim Ganimet ilen çatıldım Ana rahmine yitildim İbrahim'l'oda atıldım(*) Gülistanda nara geldim Bir muazzam büyük şarda N'istersen bulunur varda(**) Kapusu oniki yerde İstediğim şara geldim Dışı altın içi gümüş Suyu baldır şeker yemiş Yer yer bedestan derilmiş Dilediğim yere geldim Deniz böldüm asâ ile Göğe uçtum İsâ ile Tûr dağında Mûsâ ile Münâcâtta durageldim Pir Sultan Abdal coşkuna Gel otur gönül köşküne Onik'İmâmın aşkına(***) Ben bu seri veregeldim 24/06/2026 çarşamba HU AŞK OLSUN