Testissä XTORM SolarBooster 21W AURINKOPANEELI

Iskettiin IPhone XR kiinni kahdeksi tunniksi XTORM Solarbooster Panel 21 -aurinkopaneeliin ja lähdettiin melomaan. Optimaalisissa olosuhteissa tässä ajassa valmistajan mukaan puhelin saavuttaisi täyden latauksen. Katso videlta miten kävi! Oman lyhyen kokemuksen perusteella kyseessä on ihan passeli laite, joka on hyvin suojattu roiskevedeltä. Valmistajan mukaan laite tosiaan kestää roiskevettä, joka on melontahommissa tärkeä asia. Itse aurinkopaneelit on integroitu kankaaseen niin, ettei mitään saumoja ole ja liitännät on myös sijoitettu niin ettei pieni tihkusade todennäköisesti riko laitetta. Mitään virallista vesitiiviys-luokitusta ei laitteella ole, joten nämä hommat sitten omalla vastuulla. Aurinkopaneeli kahdella USB-liitännällä 21 watin aurinkopaneeli, joka taittuu pieneen tilaan ja kulkee näppärästi mukana vaelluksella, vesillä tai mökillä. Paneelin mukana tulee näyttö, micro USB-kaapeli sekä karabiini kiinnitystä varten. Paneelin mukana ei tule akkua, joten jos haluat ladata virtaa myöhempää käyttöä varten, on paneelin kaveriksi hankittava erikseen myytävä varavirtalähde tai akku. Tehokas SunPower® -aurinkokenno toimii myös pilvisellä säällä Ulostulo 2 x USB 5V/2.1A, joka riittää esim. puhelimen tai tabletin lataukseen Mitat avattuna: 630 x 320 mm Mitat suljettuna: 320 x 155 x 35mm #xtormsolarbooster #aurinkopaneeli #vantaanjoki #retkeily Kiitos kun katsoit videon! Muista laittaa kanava tilaukseen. Soittolistoja kanavalta: Kanoottiretket: https://bit.ly/3azpw90 Kokkausta avotulella: https://bit.ly/2RDDGwR Retkiruokaa: https://bit.ly/2tH6Bs7 Päiväretket: https://bit.ly/2RFPHlF Kansallispuistot: https://bit.ly/2G9Ufez __________________________________________________________ Facebook:   / kanoottitomaatti   Instagram:   / kanootti_ja.  . Blogi: https://www.vettis.net/blog Meidän kanootti: Mad River Journey 156 TT https://bit.ly/2M8tLzj Avotulisija "basecampilla": https://bit.ly/2TK1T7F Kuvattu DJI Osmo Action ja Sony RX 100V -kameroilla.