Aarhus City Half 2026

Har døjet lidt med diverse skavanker efter 24 timer ved havet, så planen var en tur omkring 1.40, så startede ud i pace 4.45 og løb negativ split på alle mellemtider, da jeg ubevidst satte tempoet stille og roligt op. De sidste 3 km satte jeg aktivt fart på og løb omkring mit "normale" halvmarathon tempo tilsidst. Det var en super fin tur rundt i Aarhus med mange tilskuere. Hvis benene havde været i topform tror jeg det havde været en hurtig rute, selvom der var lidt brosten og lidt bakker. Så er det bare afslapning indtil horsens i næste weekend 🥳 Strava:   / strava   Resultat: https://www.aarhusmotion.dk/event/293...