Autiotalo vuodesta 1972

54 vuotta sitten tässä talossa käännettiin kalenteria viimeisen kerran, jonka jälkeen talo on ollut asumattomana. Aika on kuluttanut paikkaa vuosien aikana, mutta luonto ja syrjäinen sijainti ovat suojelleet sitä vandaaleilta. Tästä autiotalosta on jossain vaiheessa otettu lattialankut uuteen käyttöön, mutta muuten talon massiivinen hirsirunko on säilynyt yllättävän hyvässä kunnossa. Liity kanavalle ja nauti eduista:    / @lonelyurbanex