We doen een rondje Lauwersmeer #2021-040

Vandaag zijn wij na een natte start boodschappen wezen doen voor het avondeten en daarna zijn we met de auto naar het Lauwersmeer gereden en daar hebben we een een rondje omheen gereden, daarna heerlijk gegeten... Kijk mee naar deze video over ons gezellig dagje 👍👍😎😎