Aferiy P310 3600Watt Powerstation, uitpakken voor in de aanhangers Zonnepaneel #078@2026

Omdat ik een veel te zwaar zonnepaneel op de aanhanger heb geplaatst heb ik de Fossibot zijn MPPT regelaar om zeep geholpen. Om goed voorbereid te zijn op de komende reizen die ik in de toekomst ga maken heb ik de Powerstation Aferiy P310 aangeschaft zodat ik nog meer selfsupporting kan zijn.. Vandaag kwam de Powerstation binnen en ik laat jullie even zien hoe ik de Aferiy P310 uitpak Kijk maar even mee naar deze video👍👍😎😎