BØF HIMLEN. 500 GRAM RIBEYE VS 250 GRAM MØRBRAD.. Vi tager på BUTCHER i Esbjerg..

Butcher i Esbjerg (https://butcher.dk/) er der mange som siger er et besøg værd, den udfordring tager vi da gerne op på en dejlig lørdag. Vi blev bestemt ikke skuffet. Sarina fik en dansk mørbrad på 250 gram, med steak fries og Whisky sauce. Jeg fik en Ribeye steak på 500 gram, med steak fries, Bearnaise og Pepper sauce. Jeg kom til at sige at jeg skulle have Whisky sauce til den.. Det blev ikke i dag. Kødet var grillet helt perfekt, vi bad om medium/gennem stegt og den sad lige i skabet. Pepper sovsen var vildt god, ligesom Whisky sovsen, Bearnaise sovsen var jæven til lidt trist, men bestemt ikke dårlig. Pris, ja det er jo i den dyre ende som man ved på et sted som Butcher, men absolut pengene værd. Hvis i kikker der op, husk at nævne vores lille video her. Husk at rulle forbi vores Instagram: 2tosserfrajylland Mail: [email protected] https://butcher.dk/