Dirty Ranch Steakhouse i Herning disker op med 700 gram T Bone og 1 liter Coke..
Ja efter meget pres er vi landet på Dirty Ranch Steakhouse i Herning, mange har sagt at den skal vi prøve, det gør vi så nu vi lige er i området. Vi blev bestemt ikke skuffet, rigtigt god mad og skøn betjening, bestemt et besøg værd. Naturligvis koster det lidt, vi kom af med små 1000kr for det lille gilde. Kikker i forbi så hils fra os. https://www.dirtyranch.dk/
