Jeg får den dyreste BURGER NOGENSINDE... Pengene værd???? Vi prøver BONE`S i Sønderborg

Vi prøver Bone`s i Sønderborg, mange har skrevet at vi skal prøve Bone`s, det skulle være et godt sted, det er lidt hen af det samme som Jensens Bøfhus syntes jeg, der er bestemt forskel i deres mad, hvad der er bedst er op til den enkelte. Personligt syntes vi at Bone´s er lige en tand bedre. https://bones.dk/