Defensieminister Bijleveld over reacties op bombardement Irak: ‘Ik word daar boos over’

Minister van Defensie Ank Bijleveld uit haar frustratie in het televisieprogramma WNL op Zondag op NPO1 over het vingertje wijzen naar Defensie bij precisiebombardementen. “Mensen u moet weten, dit doen ze voor uw veiligheid.” Meer van WNL op Zondag zien? Dat kan op NPO Start: https://www.npostart.nl/wnl-op-zondag... Word ook lid van WNL en houd de NPO in evenwicht! https://wnl.tv/word-lid/