Staat betaalt tonnen aan Irakees die gezin verloor door Nederlandse vergisbom

De Irakees Basim Razzo, die in 2015 zijn hele gezin verloor toen een Nederlandse bom per ongeluk zijn huis in Mosoel trof, krijgt een flinke schadevergoeding van de Nederlandse staat. Over de hoogte van de vergoeding doen beide partijen geen mededelingen, maar het zou om iets minder dan een miljoen euro gaan. Meer van Goedemorgen Nederland van Omroep WNL zien? Dat kan op NPO Start: https://www.npostart.nl/goedemorgen-n... Ook blij met vrolijk rechts? Steun het goede humeur van WNL. Word nu lid! Ga naar https://www.steunwnl.tv/nlziet-2020/