MET Z'N TIENEN NAAR DE IKEA IN BREDA! - De Nagelkerkjes #315

💕 ABONNEER JE G R A T I S OP ONS KANAAL: https://denagelkerkjes.nl/abonneren 🕓 ELKE DAG OM 16.00 UUR EEN NIEUWE VIDEO! Nadat Jan wakker was na het werk, hebben we eerst #koekendag gevierd. We waren compleet met z'n allen dus extra gezellig. Daarna stond een uitstapje naar Ikea op het programma. We gingen op zoek naar ideeën voor de inrichting in Spanje. We hebben bedden en banken getest. Junior heeft bijna de hele tijd geslapen en er weinig van meegekregen. Daarna op naar Prinsenbeek voor de verjaardag van nichtje Ciska. Heerlijk in het zonnetje. Kids jachtseizoen gespeeld en daarna een heerlijk bbq. Fijn zo'n dag met z'n allen. #ikea #meubelboulevard #philipshue ***** VOND JE DEZE VIDEO LEUK!? 👍 Geef dan een duimpje omhoog 🆕 abonneer je GRATIS en... 🔔 klik op het belletje! Zo mis je nooit meer een video! ✉️ WE VINDEN HET SUPER LEUK OM FANMAIL TE ONTVANGEN Fanmail De Nagelkerkjes Fenkelstraat 33 4731 JA Oudenbosch ❤️ VOLG ONS ONLINE ›   / denagelkerkjes   ›   / denagelkerkjes   › https://denagelkerkjes.nl 📸 Heb je een foto van of met ons? Gebruik #DENAGELKERKJES