ZIT ER EEN HEKS IN DIT PEPERKOEKHUIS!? - De Nagelkerkjes #325

💕 ABONNEER JE G R A T I S OP ONS KANAAL: https://denagelkerkjes.nl/abonneren 🕓 ELKE DAG OM 16.00 UUR EEN NIEUWE VIDEO! Vandaag was Jan 'een dagje vrij!' Zo fijn dat zijn wekker eens niet midden in de nacht ging maar hij ook een normale nacht kon maken na ons enerverende weekend. Alle kids op tijd naar school vandaag. Jan heeft junior meegenomen met bezorgen Jumbo en Maddey's. Zo kon ik nog mooi wat kantoor werk doen. Rond 11.15 zijn we naar de Nieuwegein vertrokken voor de bakkerijbeurs. Vandaag mocht junior gezellig een dagje mee. Gisteren kon hij echt niet mee. Drie uur stil zitten en zijn mond houden. Dus vandaag Junior Tijd. Hij had het reuze naar zijn zin. Veel kunnen proeven. We hebben bijgekletst met collega's en leveranciers. Madelief had zwemles en.....eindelijk bandje 5!!!!! Ze is zo trots. De jongens hadden vandaag hockeytraining van een andere ouder omdat wij naar de beurs waren. Na het eten waren merel en Eline aan de beurt. De kinderen hebben met opa en oma gegeten: hutspot met verse worst. Noud mag morgen nablijven want had zijn huiswerk niet helemaal af. Floor lag lekker te lezen. Stan heeft spanningen voor morgen. Hij wordt dan 12 jaar! #bakkerijbeurs #kaneelstok #goodiebag ***** VOND JE DEZE VIDEO LEUK!? 👍 Geef dan een duimpje omhoog 🆕 abonneer je GRATIS en... 🔔 klik op het belletje! Zo mis je nooit meer een video! ✉️ WE VINDEN HET SUPER LEUK OM FANMAIL TE ONTVANGEN Fanmail De Nagelkerkjes Fenkelstraat 33 4731 JA Oudenbosch ❤️ VOLG ONS ONLINE ›   / denagelkerkjes   ›   / denagelkerkjes   › https://denagelkerkjes.nl 📸 Heb je een foto van of met ons? Gebruik #DENAGELKERKJES