Avsnitt 3 - Tankar om XPENG G9

I det här avsnittet får ni följa med på en 30 minuter lång resa mellan Tierp och Gävle. Jag tänker högt om bilen. Vad är dåligt? Vad är bra? Skulle jag köpa bilen igen nu när jag lärt känna den lite bättre? 🥇 Har du några frågor? Önskemål? Lämna en kommentar⁉️ Klagomål? Scrolla vidare! Det här är MIN kanal och här har gnäller vi inte! 😂 #xpengg9 #g9 #xpeng #elbil #snö