Avsnitt 2 - Däckcirkusen

I det här avsnittet visar jag hur smidigt det inte var för mig att byta till vinterdäck. Så här i efterhand är det ju enkelt att konstatera att om jag hade köpt däcken hos Bilia/Xpeng så hade detta såklart varit ett ickeproblem… men nu var det ju som det var och därför blev det ju som det blev :) TACK för att du tittar! /Martin #xpengg9 #xpeng #g9 #vinterdäck