verplichte registratie imkers
Heel veel imkers spreken schande dat ze vanaf dit jaar moeten betalen voor de registratie van de plekken waar ze de bijenkasten hebben staan. Maar dat je vanaf dit jaar ook (verplicht) voor IEDERE bijenkast een registratie bij moet houden, of het nu een zwerm is of een aflegger daar hoor ik (bijna) niemand over. Ben jij imker? wist je dit? zo niet dan ben je na dit filmpje wel op de hoogte!

▶︎
Aziatische hoornaar, hoe het voor mij lijkt te stoppen

▶︎
BeeTV november 2021. Markante imker Rob Triest.

▶︎
Eerder Met Pensioen Gaan? Als U Op Deze 6 Vragen Ja Zegt, Bent U Er Klaar Voor

▶︎
Unbelievable Smart Worker & Hilarious Fails | Construction Compilation #5 #adamrose #smartworkers

▶︎
Opzetten van een extra honingbak.

▶︎
How US Air Force B 52 Pilot Performed an Emergency Takeoff at Full Speed

▶︎
🎉 Van Bijenliefde tot Community – Tijd voor een Nieuwe Naam? 🐝 🎉

▶︎
Princess Of Boogie Woogie Delights Everyone

▶︎
FRAMED ART FOR YOUR TV | FRAMED SCREENSAVER

▶︎
De beste, snelste, makkelijkste en goedkoopste manier om je bijenwas ramen in te smelten!

▶︎
19 december 2025

▶︎
Fout gemaakt? 🤔 Twijfels over de valletjes voor de Aziatische hoornaar!

▶︎
Unbelievable Smart Worker & Hilarious Fails | Construction Compilation #7 #adamrose #smartworkers

▶︎
De Belastingdienst Geeft 67-plussers Deze 5 Belastingvoordelen — De Meesten Claimen Er Geen Een

▶︎
How Proctor’s texts in Karen Read lawsuit could free dangerous criminals

▶︎
zijn de bijen weer dood, of toch niet??

▶︎
🔥 Jeffrey Sachs: Netanyahu Never Saw This Coming — Israel Faces a Dangerous New Reality

▶︎
Trump Sends Vance to Concede to Iran & Reflecting Pool Is Filled with Corruption | The Daily Show

▶︎
Open ANY Lock without a key in a flash!Smart DIY Tips

▶︎
