zijn de bijen weer dood, of toch niet??

Ieder jaar is het super spannend; welke bijenkasten leven nog! Nadat ik in het verleden wel eens dik 90% verloren ben, heb ik mijn les wel geleerd. Evengoed zul je altijd verlies hebben en houden, dat is ook de aard van bijen. een stukje #natuurlijkeselectie denk ik