DEN HÄR LAGERHYLLAN ÄR SJUKT ONÖDIG - MEN JAG ÄLSKAR DEN SÅ KÖPTE 2..

I dagens vlogg drar jag till BAUHAUS för att köpa en rosa lagerhylla… och det här spårar ur snabbare än jag hade tänkt. Jag vet helt ärligt inte vad jag tänkte i stunden, men snygg är den ju ändå… eller? Det här köpet blev inte riktigt som planerat. Var det ett genidrag eller totalt kaos? Du avgör. Kommentera vad du tycker – hade du köpt en rosa lagerhylla eller är jag helt ute och cyklar? Det blir massa stopp och upphämtningar i vanlig ordning baserat på vad som hänt i veckan. Lunch dejt med bästa GULDTAND och hömtar så sjukt mycket belgiska praliner hos Ica Stunungshallen i Stenungsund.. Glöm inte att lämna en like om du vill se fler vloggar och prenumerera för mer kaos, impulsköp och vardagsliv