Testar billig energidryck – och blir lurad av online-systemet..

En helt vanlig vardag… trodde jag 😅 I dagens vlogg testar jag en billig energidricka (är den faktiskt drickbar eller smakar den diskmedel?) samtidigt som jag försöker förstå ett av de konstigaste online-systemen jag varit med om. Jag beställer online. Får reda på att jag måste avbeställa. För att sedan åka till butiken. Och köpa exakt samma sak. Alltså… VA? 😂 Det blir vardagssnack, spontana tankar, lite frustration och mycket humor. Precis som det ska vara. 💥 I videon: Vlogg-feeling rakt upp och ner Billig energidricka? njaa den va inte så billig men den smakade fruktansvärt billig. Gilla, kommentera vad ni tycker om såna här system (är det bara jag som inte fattar?!) och prenumerera om ni vill hänga med på fler vardagsvloggar 🙌