Bikepacking Vidalen

Jeg er fortsatt lei for at det ikke ble Vassfaret, men jeg er glad for at matrasjonering er satt på vent. Joker´n i Hedal sørget for mat og drikke og en hyggelig lunsj i sola. Det ble også litt påfyll av mat i sykkelveska før jeg triller videre. Vidalen viser seg fra sin beste side med fantastisk grussykling, høye fjell på hver side og krydret med mye vakker natur. I syd smalner dalen inn og som en dramatisk finale på denne flotte veien popper jeg ut av Vidalen i ville og voldsomme Storejuv.