Bikepacking Mjølkevegen, #3

Fra her jeg står på gml.E16 ved Neset venter snaue 500hm før jeg er oppe ved Syndisstølane. Planen er å kople meg på Gamle Kongevegen her nede og følge den et stykke før jeg brekker av og tar fatt på resten av klatringen opp mot Nørdre Syndin. I nordenden av vannet skal Alaosen vades og så følger et par km kjerrevei langs vannet før jeg igjen får grus under hjulene. Vist alt går som det skal håper jeg å rekke en kaffidråpa på Syndinstøga før de stenger for kvelden.