Omledningar i Teckomatorp! Banarbete på stambana!

Hej alla, välkomna till en ny video! Denna gången är videon ifrån Teckomatorp! Det var banarbete på södra stambanan mellan Lund och Hässleholm vilket resulterade i att tågen gick via Söderåsbanan samt Skånebanan! Vi hoppas att nu tycker om denna videon! I denna video syns tågen: X2k/X2c, X61, Br 187, Br 193, lok 241, lok 482, lok 6193, Rc4, Rc6, Rd2 och Br. Tågen kördes av: SJ, Pågatågen, VÄTE Rail, Snälltåget, Hector Rail, TX Logistik och Green Cargo.