2025 ilkbahar bakımı - Kıştan çıkan kolonilerin durumu.

Ekim 2024'te tüm beslemeleri bitirdim. sadece zayıf 1-2 koloniye katı besleme vermiştim. Bugün Mart 2025 başında hala daha kolonilerin yarısının stokları hala sağlamdı. Varroa mücadelesini iyi yapar ve ekim sonunda sıkıştırmaları tamamlayabilirsek, kış boyunca besleme ile uğraşmaya gerek yok. Kolonilerin sağlıklı kalabilmesi için arıların kendi doğal ballarından yeterli miktarda bırakmak önemlidir.