Gerard Olivé: "Sempre que puc faig bivac"

Gerard Olivé fa bivacs, és a dir, dorm al ras en cims de muntanyes. Va començar a fer-ne arrel d'una crisi personal que el va dur a tenir contacte amb la muntanya. A partir d'aquí, seguint l'exemple d'un alpinista francès, va decidir provar de dormir a l'intempèrie. Més a https://apropebre.cat/