Nazilli'de Perşembe Pazarı

Aydın'dan trenle 45 dakika yolculuktan sonra Nazilli'ye vardım. Semt pazarını dolaştım. Biraz da caddelerinde falan yürüdüm. Bir eczanede dinlendim. Biraz da fıskıyeli süs havuzu kenarındaki banklarda oturdum. Yabancı müzik çaldım genelde. Sadece bir yerde yöreye ait bir türkü var. "Bahçeye kuyu kazdım, hem okudum hem yazdım" Türkünün sözleri böyle.