JAG BESÖKER SOMMARHEMMET I OXELÖSUND!

Besöker det gamla sommarhemmet för funktionsnedsatta som varade mellan 1971-1991 då man lämnade Jogersö, det har även varit ett HVB hem för unga. Välkommen till ReaktionsPucken's kanal! Mål 7000 Prenumeranter!