ALTI ÜSTÜ İSTANBUL NEDEN BU KADAR İYİ?

Emrullah Özcan ve Sezgin Avcı, Altı Üstü İstanbul yorumlamaya ''Olmadı Baştan Alıyoruz'' demeye devam ediyor. Yorumlarda buluşalım mı?