SOM ROCKET LEAGUE PÅ RULLESKØJTER? - Roller Champions [Dansk]

Det her er en tidlig 'pre-alpha' af Roller Champions, der går laaang tid endnu før det udkommer, men når det her spil udkommer, bliver det vidst gratis (free to play). Det føles lidt som om det har fået indflydelse af Rocket League, selvom reglerne og selve spillet selvfølgelig er helt anderledes. 👍 Like, del, subscribe... Hvis du har lyst Adgang til spillet suppleret af udgiver. Abonner på min kanal: https://goo.gl/y8Njjt Støt mig og bliv medlem: https://goo.gl/UjJ7Ss eller HER:    / @jannikispil   Køb T-shirts og andet merch her: https://goo.gl/rT2PAv Du kan følge mig på Twitter her: twitter.com/JannikISpil 🖥️ Specs: Windows 10 Asus GTX 1080 Strix (8GB) Intel i7-6700k 16GB DDR4 RAM 🖱️ Misc: Zowie EC1-B Corsair Gaming K95 RGB Sennheiser HD 660S Shure SM7B 🎥 Optaget med: Nvidia Shadowplay (Geforce Experience) 🎞️ Editing: Magix Vegas Pro 16 (Rendered i 20.000.000 Bitrate og 60 FPS) Som altid er mine videoer på Dansk. Nogle gange må jeg indrømme at jeg kommer til at bruge få engelske ord, da jeg snakker meget engelsk på min skole og i spil. Tak fordi i så med.