VI VANDT EN ROCKET LEAGUE TURNERING! :: Rocket League Dansk

Kæmpe carried 😂 🔥 MERCH fra VMAN ► https://vercinger.yt/merch 😍 SUPERSUB ► https://vercinger.yt/SuperSub 🎬 SUB TIL VMAN ► https://vercinger.yt/VmanSquad ‪@Vercinger‬ spillet Rocket League turnering i diamond rank med ‪@Zagi2nd‬ og Sjomi, og de når rimelig langt, men ser ud til at ryge ud i semifinalerne.. Dog ændrer alting sig og pludselig skal de kæmpe videre og ender med at vinde turneringen i diamant! 📻 DISCORD ►https://vercinger.yt/discord 🕹️ LIVESTREAM ► https://vercinger.yt/stream 📸 INSTRAGRAM ► https://vercinger.yt/instagram 💬 TWITTER ► https://vercinger.yt/twitter 📰 FACEBOOK ► https://vercinger.yt/facebook ✉ Business kontakt: [email protected] 🎶 Outtro sang ►    • Shake Down by Jules Gaia - [Electro, Swing...